A:CM – Biomechanikus Fenyegetés

Az egyetlen védőfal közöttünk és az éhségükben nyáladzó, kilőhető fogsorú idegenek között a kolóniákat megmentő tengerészgyalogos szakasz! A 2002-es projekt befagyasztás után a Gearbox Software kapta a megbízást, hogy feltámassza a kultuszmozi sorozat maximálisan ígéretes, obszcén Giger-horrorisztikus világát. Négyjátékos kooperatívban nyomulhatunk az extrém szűk, klausztrofóbiát kiváltó folyosókon a haverokkal. Eléggé előrehaladott állapotban lehet az ACM, mert idén ősszel akarja kiadni az EA. A Gearbox csapatát a Brothers in Arms sorozatról ismerhettük meg.

Az ACM sztoriját veterán írók szolgáltatják: Bradley Thompson és David Weddle. Mr. Thompson írta a Homályzóna, Star Trek és a Battlestar Galactica sorozatok történeteit. Mr. Weddle pedig ugyanezen szérián volt producer. Tengerészgyalogosok szakaszát irányítjuk a játékban, pakolgathatjuk a nálunk lévő cuccokat és képességeket állíthatunk. A mozifilmekben látott harci felszerelés mellett újak is benéznek. Helyszínek között lesznek természetesen az elhagyott Sulaco űrhajó szűk folyosói.

A GDC alkalmával kapta el Randy Pitchfordot, a Gearbox elnökét egy interjúra a GameTap. Randy elmondta, hogy még nagyon a fejlesztés elején járnak. Természetesen kapunk pittyegő radart, amelynek jeleiről nem nagyon tudjuk eldönteni, mekkora szörny jön vagy mindössze kóbor macskáról van-e szó. Bajtársainknak utasításokat osztogathatunk, mint például ahogy Hudson kinyitotta az ajtót az ALIENS 2-ben. Ettől függetlenül társaink önállóan is kiválóan akcióznak. A fejlesztők célja a hipergyorsan pörgő, vérpara akció. Ridley Scottot megkérték, magyarázza el, miféle ALIEN ugrott ki az idegen hajó pilótájának melléből. Scott előkapta a régi storyboard könyvet, leporolta és szépen kifejtette az általa rajzolt skiccek ábrázolta teljes előtörténetet. Ennek egy részét felhasználják az ACM-ben is. Várható emiatt, hogy kapunk nemsokára egy bolygófelszínre leszálló hajós trélert.

Forrás: hardwired.hu